Ben jij op zoek naar die echt leuke baan in het commercieel vastgoed binnen een succesvolle en gedreven organisatie? Kom dan ons enthousiaste team van CityLink versterken!
Ter ondersteuning van ons Asset- en Operationeel Management team zoeken wij een creatieve en enthousiaste collega die het team volledig ontzorgt en assisteert in alle asset management gerelateerde zaken. Je speelt een centrale rol binnen het team en je bent zichtbaar voor alle collega’s. Je acteert op niveau, durft aan te pakken en beschikt over een gezonde dosis (Rotterdamse) humor.
Kun jij accuraat werken, ben je proactief en altijd op zoek naar oplossingen? Bij ons krijg je de ruimte om in een flexibele werkomgeving jouw talenten verder te ontwikkelen en een bijdrage te leveren aan de verdere groei van de CityLink portefeuille.
Wie we zijn
CityLink is begin 2020 opgericht door HighBrook Investors (USA) en Proptimize. CityLink investeert in last mile stedelijk logistiek vastgoed in dichtbevolkte gebieden. De gebouwen in onze portfolio dienen als laatste schakel tussen de logistieke keten en consument. Onze investeringsstrategie wordt met name gedreven door het veranderend consumentengedrag als gevolg van e-commerce, verstedelijking en technologie waarbij snelheid, flexibiliteit en creativiteit centraal staan.
Wat je gaat doen
Als Team Assistant, binnen de afdelingen Asset- en Operationeel Management, speel je een essentiële rol in het coördineren en ondersteunen van diverse vastgoed gerelateerde taken. Je ontzorgt en assisteert primair de Asset Managers bij hun portefeuillewerkzaamheden. Daarnaast zorg je ervoor dat niemand in het bedrijf iets tekortkomt en help je met het organiseren van diverse uiteenlopende werkzaamheden.
Werkzaamheden
- Ondersteunen van alle (commerciële) activiteiten
van de Asset Managers, zoals opstellen van o.a. huurcontracten, beheren van de agenda’s en voorbereiden en notuleren van (interne) meetings en afspraken; - Opstellen en controleren van uitgaande documentatie;
- Fungeren als contactpersoon voor huurders, externe makelaars, andere (vastgoed)partijen en leveranciers;
- Controleren en analyseren van objectinformatie;
- Verzorgen van zakenreizen;
- Ondersteunen van de Operations Manager, HR & Technical support;
- Facilitaire werkzaamheden zoals het bestellen van kantoorartikelen en het bestellen van boodschappen, inrichting en verzorging van de werkplekken, postverwerking, verzorgen van de gezamenlijke tweewekelijkse lunch op kantoor;
- Invullen van diverse formulieren voor banken en toezichthouders;
- Voorbereiden van meetings en afspraken;
- Diverse ad-hoc taken zoals bijvoorbeeld meehelpen met het organiseren van personeelsuitjes, zorgen voor ondertekening van diverse stukken door de directie in Luxemburg (DocuSign).
Functie-eisen
- Afgeronde MBO (of HBO-) opleiding in commerciële, secretariële, vastgoed gerelateerde of juridische richting;
- Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift;
- Een gedreven, commerciële en dienstverlenende instelling;
- Bij voorkeur gedegen kennis van huurcontracten BOG;
- Proactief, punctueel, flexibel, stressbestendig, initiatiefrijk, accuraat en communicatief vaardig;
- Beschikbaar tussen de 24 – 32 uur per week;
- Bij voorkeur woonachtig in de regio Rotterdam.
Wij bieden je
- Een dienstverband voor 24 tot 32 uur, looptijd voor bepaalde tijd;
- Een goed basissalaris afhankelijk van de kennis, het netwerk en de ervaring die je meebrengt;
- De nodige zelfstandigheid, maar ook onderdeel zijn van een leuk, energiek en hecht team dat geregeld samen successen viert;
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Twee keer per week een uitgebreide gezamenlijke lunch met het team gefaciliteerd door werkgever;
- Werken in een prettig kantoor in Rotterdam en daarnaast de gelegenheid om – als het werk het toelaat – thuis te werken.
Geïnteresseerd in deze vacature? Stuur ons dan je beknopte motivatie en CV toe via onderstaand contactformulier en bij wederzijdse interesse nemen wij spoedig contact met je op.
Bij vragen kun je contact opnemen met Bart Spronk op telefoonnummer +31 6 22 57 00 28 of via bspronk@citylink.nl.